Środa, 3.4.2024
Name days: Ryszard / Renata / Jakub
Idź do strony głównej Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Nowych Skalmierzycach

Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Nowych Skalmierzycach

I a i I e w Borysewie

Wersja do wydrukuWyślij znajomemuWersja PDF
         W dniu 17 maja 2016r. uczniowie z klasy I a i I e udali się na wycieczkę do ZOO Safari w Borysewie. Przygodę rozpoczęliśmy od przejażdżki kolejką po terenie ZOO. Z okien kolejki obserwowaliśmy zwierzęta żyjące w ZOO, o których ciekawie opowiadał nam pan przewodnik. Widzieliśmy zwierzęta ze wszystkich kontynentów, między innymi: białe lwy, białe tygrysy bengalskie, antylopy, zebry, fokę szarą, małpy, serwale, białe wielbłądy, pumy, żyrafy, kangury, lemury i wiele, wiele innych. W Mini ZOO mogliśmy pogłaskać zwierzęta miniaturki czyli kózki, owce, alpakę, świnki wietnamskie, króliki oraz zrobić sobie z nimi zdjęcia. Wszystkim bardzo spodobała się alpaka ze śmieszną fryzurą. Kolejnym punktem wycieczki było oglądanie pokazowego karmienia tygrysów, foki o imieniu Dawid, surykatek, serwala, małp, pumy. Szczególnie zadziwiła nas foka, która wykonywała różne akrobacje i ćwiczenia z piłką. Nagrodziliśmy ją brawami.
      Po zwiedzaniu ZOO udaliśmy się na obiad, który zjedliśmy z apetytem.
      Ostatnim punktem wycieczki była wizyta w Figlarni, gdzie na uczniów czekała 9-metrowa dmuchana zjeżdżalnia, dmuchany tunel w kształcie gąsienicy, trampolina, basen z piłeczkami i inne dmuchane zamki.
      Mimo niezbyt sprzyjającej pogody z wycieczki wróciliśmy pełni wrażeń, zadowoleni, z uśmiechem na twarzach i z pamiątkami w plecakach. A przed szkołą czekali już na nas Rodzice, którym bardzo dziękujemy za ufundowanie wycieczki.