Informujemy, że obecnie nie prowadzimy naboru na stanowiska pracy.
Dla dobra uczniów i pracowników, danych: osobowych, adresowych... nie udostępniamy telefonicznie, tylko na pisemny i uzasadniony wniosek osoby zainteresowanej.
Sekretariat szkolny czynny jest od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do 15.00.
W celu bezpośredniego kontaktu wiadomość można wysłać na adres: sekretariat@okolna.pl
Przypominamy o ważności legitymacji szkolnych. Legitymacje szkolne, ważne na dany rok szkolny należy podbijać w termienie od 1 - 30 września.
Do wydania duplikatu legitymacji szkolnej wymagany jest wniosek, który należy pobrać z sekretariatu lub ze strony www. Za wydanie duplikatu naliczana jest opłata.
Aby wydać legitymację niezbędne jest zdjęcie w postaci elektronicznej. Zdjęcie można wykonać aparatem telefonicznym a następnie przesłać na adres legitymacja@okolna.pl
W naszej szkole istnieje możliwość uzyskania mLegitymacji (dokument w aplikacji mObywatel).
mLegitymację wydaje się na wniosek rodzica (pobierz ze strony lub w sekretariacie szkolnym). mLegitymacja wydawana jest nieodpłatnie!
Więcej informacji - https://info.mobywatel.gov.pl/dokumenty/legitymacja-szkolna
Wniosek duplikat legitymacji - pobierz
Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa ukończenia szkoły - pobierz
Wniosek mLegitymacja - pobierz
Instrukcja instalacji mLegitymacja - pobierz